събота, 15 септември 2012 г.

Лахмаджун


Продукти:
 
За тестото:

около 500гр. брашно
1 с.л суха мая
1 ч.л сол
вода
щипка захар

За плънката:

250гр. кайма
1 глава лук
3 с.л лютеница
1 домат
2 чушки
магданоз
подправки на вкус
 

Маята, заедно с малко хладка вода и щипка захар се оставя да шупне. Пресява се брашното със солта и се добавя вече шупналата мая. Добавя се вода на око за меко, нелепнещо тесто. Омесеното тесто се оставя за 30-40 минути да втаса. Втасалото тесто  се разделя на топки и всяка топка се точи на не много голям кръг. Приготвя се плънката. Каймата се смесва с настъргания лук, настъргания домат, нарязаните на ситно чушки, лютеницата, магданоза и подправките. Върху всеки кръг се слага плънка, слагат се в намазнена тава и се пекат в предварително загрята фурна на 200 градуса.


2 коментара:

Luchiya каза...

Чудесен пост! Много ми харесва как пускаш статии за арабски и турски ястия :) Поздравления, изглежда чудесно!

Аз съм пробвала лахмаджун преди десетина години на Женския пазар и си спомням колко беше вкусен, а сега мога и да си го приготвя по твойта рецепта :)

Seride Bekir каза...

На мен домашният ми хареса повече, дори и от кунепия! :)

Публикуване на коментар